Salesforce uygulamalarında verilen öğütler:



1."İnsanların sıklıkla yaptığı ilk şey teknoloji üstünde odaklanmak, oysa ki benim deneyimimim en başarılı şirketlerin öncelikle iş süreçleri üzerinde odaklananlar olduğunu gösteriyor. Eğer teknolojiler iş hedefleriyle uyuşuyorsa çözümler çok daha güçlü olur." – John Durocher, EVP, salesforce.com‘s Custömers for Life

2. Kabul edilmesi gereken bir numaralı konu: 'Sistemi bilmiyorum.' 10 yasındaki bir çocuğa anahtar teslimi gibi." - Micaiah Filkins, President & Co-founder, Force by Design

3. “Saleforce' u tasarlayan ve uygulamaya koyan kişi, çok çok sık bir satış elemanı olarak yaşadığı günlük deneyimlerini ortaya koyar. Gündelik işlerinde yaptıkları gibi karşılaştıkları benzersiz gerçekleri ve iş akışlarını düşünerek geliştirilmekte olan şeyin kendilerini daha etkili ve becerikli satıcılar yapacağından emin olmalıdırlar.” – Bob Marsh, CEO, LevelEleven

4. “AppExchange Dashboard Paketi gibi büyük, çok sayıda ücretsiz araçlarımız var, Bu araçlar AppExchange üzerinde bulunmaktadır. Bunları herkesin org' una koydum. Uygulamalarınızda kullanmak üzere ücretsiz AppExchange' den yararlanın.” – Micaiah Filkins, President & Co-founder, Force by Design

5. “Şu soruyu sorun: Saleforce beni nasıl birşeyi daha ucuz, daha iyi, daha hızlı bir biçimde yapmak için etkinleştirebilir. Daha sonra onu desteklemek üzere bir beceri yol haritası geliştirebilirsiniz.” – John Durocher, EVP, salesforce.com’s Customers for Life

6. “Teknoloji karşısında afallamayın. Orada sorunları çözmek için varolduğunuzu unutturacak kadar çok teknolojinin içine girmeyin ” – Micaiah Filkins, President & Co-founder, Force by Design

7. “İş süreçleri açısından son kullanıcıların deneyimlerini değiştirdiniz mi? Orada kendileri için bulacakları şeyin ne olduğunu biliyor musunuz? Son kullanıcıyla konuşurken bu iki sorunun yanıtından emin olun. Onlar soracaklar 'ben' satıcıyım, benim hayatımı nasıl kolaylaştırıyor? 'Ben' operasyonlardan sorumluyum, benim hayatımı nasıl kolaylaştırıyor. O hikayeyi her zaman anlatabilmelisiniz. Burada herkese uyan tek bir ölçü yoktur.” – John Durocher, EVP, salesforce.com’s Customers for Life

8. “İnsanlar bana şunu soruyor?: 'Neden sistemi kendim yapılandıramıyorum? Eğer sizin işlerinizi çok iyi bilen, 2 ay boyunca sadece Saleforce çalışacak ve başka hiçbir iş yapmayacak birisini yedeğe alabilirseniz sorunuzun yanıtı evettir. O zaman işi yapmak için teknik beceriye sahip olacaklardır. Bununla birlikte hala ne iyi çalışıyor, ne daha iyi çalışıyormuş gibi görünüyor bunları ayırdedebilmek için yılların deneyimine sahip olamayacaklar. Veri modellerinin nüanslarını anlamayacaklar, büyük bir olasılıkla Apex kodu yazamayacaklar. Bütün bunları 8 hafta sonra yapabiliyorlarsa bana bildirsinler. Maaşlarına zam yapayım.” – Micaiah Filkins, President & Co-founder, Force by Design

9. “Saleforcu kullanmanın önemini ve onlara sağlayacağı değeri insanlara iletmek için şirketin en üst düzeyindeki insanlardan destek alın - İdeal olarak CEO 'lardan” – Bob Marsh, CEO, LevelEleven

10. “Çoğu kez insanlar bunu bir Big Bang olarak ya da 'tek vuruşta' halledilebilecek bir şey olarak düşünüyorlar. Oysa ki bunun bir 'oldu bitti' olmadığı düşüncesiyle hareket edin. En başarılı uygulamalar, uygulama tamamlandıktan sonra süregelen bir planınız varsa gerçekleşir.” – John Durocher, EVP, salesforce.com’s Customers for Life

Kaynak: